خط مشی

  • ممتاز بودن : می‌خواهیم پیشرو باشیم و پیشرو بمانیم. ویژگی ممتاز پانا بهبود مداوم خدمات و محصولات بر اساس نیاز مشتریان است.
  • شفافیت : شرکت پانا سیستمی باز و شفاف است، ما اطلاعاتی که گروههای ذینفع در کسب و کار (مشتریان، سهامداران، تأمین‌کنندگان) حق دسترسی به آن را دارند، داوطلبانه در اختیار قرار می‌دهیم.
  • صداقت : سر لوحه همۀ فعالیت‌های پانا در قبال مشتریان و کارکنان صداقت کامل و ارائه اطلاعات دقیق است.
  • اعتماد و تعهد : اعتماد و مسئولیت پذیری در همه ارتباطات شرکت حاکم است. به تعهدات خود در برابر مشتریان، سهامداران و کارکنا‌نمان وفا داریم و اعتماد آن‌ها را پاس می‌داریم. ما افتخار می‌کنیم که برای همه شرکای خود (مشتریان، کارکنان، تأمین‌کنندگان و سهامداران) به عنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته می‌شویم.
  • مشتری مداری : هدف ما شناخت دقیق نیازهای مشتری در زمینه تخصص ما و حرکت به سمت پاسخگویی به این نیازهاست. شیوه کار ما ایجاد روابط بلند مدت از طریق پاسخگویی معتبر و مستمر به مشتریان و ارزش آفرینی برای آنان است.
  • فعالیت تخصصی : ما فقط در زمینه تخصص شرکت فعالیت می‌کنیم و از پذیرش پروژه‌های خارج از چهارچوب تخصصی شرکت اکیداً پرهیز می‌کنیم.
  • سودآوری: ارزان فروش نیستیم چرا که سودمان را باسود مشتری پیوند می‌زنیم. ما به شعار پندار نیک – گفتار نیک – کردار نیک عمیقاً معتقدیم.
  • سرمایه‌های شرکت : ما معتقدیم سرمایه‌های اصلی شرکت ما همکاران ما هستند، ما خانواده‌ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی‌های تیمی و نیز رشد توانایی تک تک اعضایمان می‌دانیم.
طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت مهندسی تحقیق و توسعه ارتباط پانا می باشد.

گفتگوی آنلاین