پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

هشدار مجدد درباره عدم پشتیبانی از ویندوز ایکس پی توسط مایکروسافت

تیتر مطالب

پشتیبانی از ویندوز XP به پایان رسیده است و این بدان معناست که هیچ به روز رسانی امنیتی، رفع مشکلات غیر امنیتی، پشتیبانی های رایگان و یا هزینه دار و یا به روز رسانی های آنلاین محتوای فنی  برای این محصول ارائه نخواهد شد. پشتیبانی Office 2003 ، Exchange 2003 و SharePoint 2003 نیز به پایان رسیده است.

ویندوز XP یکی از محبوب ترین و موفق ترین سیستم عامل های ویندوز بود اما در طی چند سال گذشته، تکنولوژی تغییر کرده است. سیستم عامل های جدید تری مثل ویندوز 8.1 و .10سریعتر، قابل اعتمادتر و با امنیت بالاتر طراحی شده اند. علاوه بر آن گستره ی بیشتری را به کمک cloud services از mobility و touch تا ترکیبی را پشتیبانی می کنند.

بزرگترین چالش پیش روی کاربران ویندوز XP حرکت رو به جلو است که مسلما امنیت آنان را به دنبال خواهد داشت. ویندوز XP در سال 2001 راه اندازی شد و برای حفاظت کاربران در برابر خطرات امروزی طراحی نشده بود. بدون دریافت به روز رسانی های ضروری سیستم کامپیوتر شما در برابر انواع تهدیدات مثل ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر نرم افزارهای مخربی که می توانند اطلاعات شخصی و یا سازمانی کاربران را به سرقت ببرند، آسیب پذیر خواهد بود. محققان شرکت مایکروسافت بر این عقیده اند که زمانی که سیستم عامل کاربر وصله های امنیتی جدید را دریافت نکند، نرم افزارهای ضد ویروس کافی نخواهند بود.

بنا به توصیه ی کارشناسان امنیتی، به منظور حفاظت امن از داده های شخصی، استفاده از سیستم عامل های به روز ضروری است. چرا که شما می توانید مرتب به روز رسانی های جدید را جهت حفاظت از کامپیوتر خود دربرابر تهدیدات دریافت کنید.

منبع: www.microsoft.com