پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ضدباجگیر پادویش (Padvish AntiCrypto)

راهکاری مطمئن برای مقابله با باج افزارهای مدرن

ضدباج گیر پادویش محصولی مجزا از آنتی‌ویروس و قابل نصب در کنار سایر آنتی‌ویروس‌ها است. این محصول متمرکز روی تشخیص باج‌گیرها می‌باشد که توسط کنسول مدیریتی پادویش مدیریت می‌شود.
باج افزار نوعی بدافزار است که اطلاعات سیستم شما را با آخرین الگوریتم های روز رمز کرده و برای بازگشایی و استفاده اطلاعات از شما درخواست باج می کند. برای جلوگیری از باج افزار، داشتن یک آنتی ویروس خوب کافی نیست، چرا که باج افزارها مجهز به روشهای دور زدن آنتی ویروسها هستند و حتی بهترین ها هم 100% شما را محافظت نمی کند.
این محصول با مکانیزمهای چند لایه و تو در توی خود، از اطلاعات شما محافظت می کند. تمامی این مولفه ها به صورت رفتاری عمل می کنند، یعنی زمانی که موتورهای تشخیص آنتی ویروس نتوانسته اند باج افزار را تشخیص دهند، این مولفه با بررسی رفتار باج افزار آن را شناسایی کرده و متوقف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برخی از امکانات ضدباجگیر پادویش

  • سرعت خارق العاده پشتیبان گیری در چند ثانیه از کل اطلاعات شما
  • قابلیت داده‌بان (تهیه پشتیبان از اطلاعات ) و جلوگیری از حذف این پشتیبان‌ها به شکل زمان‌بندی شده
  • مقابله با باج‌گیرهای جدید (مانند WannaCry) بدون نیاز به به روزرسانی
  • محافظت از انواع فایل‌های کاربر در مقابل تهدیدات باج‌گیر و تخریب‌کننده فایل!
  • ضدباج‌گیر تخصصی و قدرتمند بابهره‌گیری از تکنیک‌های رفتارشناسی

 

این مکانیزم چند لایه، در تست حملات واقعی، گواهی تشخیص 100% باج افزارها را از آزمایشگاه آلمان AV-TEST دریافت کرده است.

 

لایه های محافظتی مختلف این محصول

اولین لایه محافظتی تکنولوژی ضدباجگیر است و به محض تلاش برای رمزگذاری فایلهای شما وارد عمل می شود. این مولفه مانند سایر مولفه های ضدباجگیر نیازی به بروزرسانی ندارد و در همان اولین سالهای فعالیت خود موفق به تشخیص و جلوگیری از دهها باج افزار کاملا نوظهور شده است. 

روزی دوبار از کل اطلاعات شما پشتیبان گرفته و از حذف شدن این پشتیبانها نیز جلوگیری می کند. پشتیبان گیری ظرف چند ثانیه و تنها با مصرف 5% از حجم هر درایو انجام می گیرد و حتی نیازی به تنظیمات یا کار خاصی از سمت شما نیست.

برخی از باج افزارها با آلوده کردن MBR قبل از بوت ویندوز بالا آمده و هارد را رمز می کنند. پادویش جلوی تغییر MBR را گرفته و از این رو هم جلوی این باج افزارها را می گیرد و هم جلوی روت کیت های آلوده کننده MBR گرفته می شود.

پادویش برای باج افزارها چند لایه طعمه قرار می دهد تا هرگاه باج افزاری قصد رمز کردن فایلهای شما را داشت، به جای فایل ها سراغ این طعمه ها رفته و همانجا در دام ضدباجگیر پادویش گرفتار شود.