پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

میز خدمت مکاپ

در نسخه پادویش SD در کنار تامین امنیت سازمان، امکان مدیریت منابع و دارایی ها و مدیریت فرآیندهای پشتیبانی را نیز خواهید داشت. نسخه SD مکمل نسخه AM بوده و دارای امکانات بیشتری می باشد. در این محصول علاوه بر بهره برداری از آنتی ویروس، از قابلیت مدیریت پیکربندی (CMDB) شامل اسکن دارایی ها و تغییرات آنها، ارائه گزارشات آماری، تخصیص دارایی، چرخه عمر و محاسبه هزینه ها و همچنین سامانه ITSM و مدیریت دانش شامل تیکتینگ، چارت سازمانی، درخت خدمات، موتور ارجاعات هوشمند و رضایت سنجی از کاربران بهره مند خواهید شد. در این راهکار در صورت استقرار ایجنت آنتی ویروس پادویش در ساختار سازمانی، دیگر نیازی به نصب ایجنت جداگانه جهت استفاده از این نسخه نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کنسول مدیریتی میز خدمت

کنسول یکپارچه تیکتینگ

کنسول مدیریت دانش

مقایسه ویژگی های محصولات سازمانی پادویش

قابلیت ها و ویژگی ها

Base

Base-AM

Base-SD

Corporate

Corporate-AM

Corporate-SD

  • بدافزار‌های بدون فایل و چندریختی
  • باجگیر‌ها و ماینر‌ها
  • کمترین زمان پاسخگویی با بهره‌گیری از تکنولوژی ابر پادویش
  • کنترل جریان اطلاعات از مسیر دستگاه‌های جانبی داخلی و خارجی
  • مکانیزم پیشگیری از نفوذ
  • افزودن حمله‌کننده به لیست سیاه جهت جلوگیری از گسترش حمله
  • پیشگیری از اکسپلویت‌های جدید
  • پشتیبانی از ساختار سلسله مراتبی سازمان برای گروه بندی کلاینت ها
  • سیستم گزارش گیری جامع با قابلیت سفارشی سازی
  • مشاهده دارایی های سخت افزاری سازمان
  • گزارش جامع از نوع، میزان و گستردگی آسیب‌پذیری‌های موجود
  • دسته‌بندی براساس میزان خطرناک بودن و مدت حیات‌ آن‌ها در سازمان
  • بررسی جزئیات وصله‌های نصب شده و نصب نشده
  • تشخیص اتصال بدون مجوز کلاینت به اینترنت
  • گزارش‌گیری از ارتباطات اینترنتی مشاهده شده
  • قابلیت تعریف شبکه‌های مورد اعتماد
  • جلوگیری از دسترسی کلاینت‌ها به شبکه‌هایی بجز شبکه‌های مورد اعتماد تعریف شده
  • گزارش‌گیری جامع از موارد نقض سیاست‌های تعریف شده در شبکه‌های مورد اعتماد
  • اسکن خودکار اطلاعات دارایی‌های شبکه (Agent-Based و SNMP)
  • تشخیص خودکار و مدیریت تغییرات در دارایی‌های شبکه
  • داشبوردهای تجمیعی و تفکیک از آمار دارایی های IT
  • تخصیص دارایی ها، مدیریت چرخه عمر، و محاسبه هزینه‌ها
  • تیکتینگ و مدیریت درخواست‌ها
  • تعریف چارت سازمانی، درخت خدمات و SLA ها
  • موتور ارجاعات هوشمند با قوانین متنوع
  • ارتباط با بستر ایمیل و پیامک جهت اطلاع رسانی
  • رضایت سنجی کاربران از خدمات ارائه شده