پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET : سازگاری محصولات با ویندوز 10

تیتر مطالب

قبل از استفاده از نسخه ی جدید ویندوز 10 از به روز بودن آنتی ویروس ESET اطمینان حاصل کنید.

ESET پیشتاز جهانی حوزه ی امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیش از دو دهه تجربه، همزمان با ارائه ویندوز 10، اعلام کرده است که نرم افزارهای نسخه های خانگی و شبکه ای ESET کاملا با نسخه ی جدید ویندوز شرکت مایکروسافت سازگارمی باشد. البته ازکاربرانی که از این آنتی ویروس استفاده می کنند خواسته شده که قبل از نصب و استفاده از نسخه ی ویندوز 10 ، آنتی ویروس خود را به روز رسانی کنند.

نسخه های به روز رسانی شده از ورژن 7 به بالای ESET Smart Security  و ESET NOD32  با نسخه ی جدید ویندوز کاملا سازگار می باشند.با توجه به توصیه ی ESET مبنی بر به روز رسانی آنتی ویروس قبل از نصب ویندوز 10 باید این اطمینان را به کاربران داد که نیاز به پرداخت هیچ گونه وجه مازاد نمی باشد و تمامی به روز رسانی ها رایگان می باشند.

سازمانهایی که در صدد به روز رسانی سیستم عامل ویندوز خود میباشند بایستی ابتدا نسخه های ESET Endpoint Security و ESET Endpiont Antivirus  را به آخرین ورژن (نسخه 5 یا 6) ارتقا دهند. نسخه های قدیمی تر با ویندوز 10 سازگار نمی باشد.به گفته ی یکی از مدیران این شرکت، مارتین کرالیک، با به روز رسانی آنتی ویروس و نصب نسخه جدید ویندوز، تنظیمات و همچنین اعتبار لایسنس دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد.

این کمپانی برای پاسخگویی به سوالات کاربران خانگی و شبکه ای صفحه ای را در وب سایت خود (لینک زیر) به این امر اختصاص داده است.

http://www.eset.com/me/windows10-compatibility-free-update/