پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

انتخاب نسل جدید محصولات ESET از سوی AV-comparative

تیتر مطالب

نسل جدید محصولات امنیتی (ESET Business edition) از سوی AV-Comparative عنوان محصول برجسته را به خود اختصاص داده است.

AV-Comparatives گزارش سالانه ی خود در خصوص محصولات امنیتی برای سازمانهای کوچک (IT Security Suites for Small Businesses Review ) را منتشر ساخت. این گزارش به تجزیه و تحلیل راه حل های امنیتی 9 تولید کننده، با توجه به سازمانهای مصرف کننده از هر محصول پرداخته است.

محصولات زیر از شرکت ESET در این راستا مورد بررسی قرار گرفت :

ESET Remote Administrator, ESET Endpoint Security for Windows, ESET File Security for Windows و ESET Endpoint Security for OS X.

این گزارش در نوع خود به قسمت های مختلفی همچون  مستندات، کنسول مدیریتی، نرم افزار حفاظت از ویندوز کاربر (Windows Client Protection Software )،نرم افزار حفاظت از ویندوز سرور (Windows Server Protection Software) و نرم افزار حفاظت از کاربر mac (Mac Client Protection Software) ،به منظور بررسی نقاط مهم حوزه ی IT سازمانهای کوچک پرداخته است.

بنا به گفته ی آندریاس کلمنتی، مدیر عامل AV-Coparatives محصولات سازمانی ESET ( Business products)، با کنسولی جامع و عملکردی کامل برای مدیریت شبکه و سطح دسترسی آسان ،فوق العاده خوب طراحی شده است. از ویژگی های قابل توجه این محصولات جامعیت، مستندسازی روشن و راهنمای کامل و طراحی دقیق نرم افزار امنیتی نقطه ی پایانی (endpoint protection software) می باشد.

علاوه بر این، با توجه به گزارش AV-Comparatives  ، ESET Remote Administrator نه تنها مناسب کسب و کارهای کوچک بوده بلکه در سطوح سازمانی بزرگ نیز قابل استفاده می باشد و نصب و راه اندازی آن نیز بسیار ساده است.

تمامی محصولات امنیتی نسل جدید ESET در حوزه ی سازمانی (business) به دقت طراحی شده و به راحتی قابل نصب می باشند.درجه ی بالای سازگاری این محصولات در بین نسخه های پلت فرم های ( سیستم عامل های)  مختلف و همچنین میان نرم افزارهای کنسول و client شرایط مدیران IT را ساده تر خواهد کرد.

منبع : press center