پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

انتشار بیش از 50 وصله امنیتی توسط مایکروسافت در این ماه

تیتر مطالب

وصله های این ماه مایکروسافت شامل به روز رسانی های امنیتی برای اینترنت اکسپلورر، Microsoft Edge، مایکروسافت ویندوز، مایکروسافت آفیس، نرم افزار Flash Player ، و سایر نرم افزارها برای مقابله با بیش از 50 آسیب پذیری امنیتی می باشد.
جدی ترین وصله های امنیتی داده شده مایکروسافت که در رده critical قرار می گیرند به این معنی است که تیم امنیتی مایکروسافت معتقد است که اغلب هکرها از این عیوب برای طراحی برنامه های مخرب وربودن اطلاعات کامپیوتر هدف سوء استفاده می کنند.

email white 170 یکی از نگران کننده ترین حفره های امنیتی که توسط این  وصله ها رفع شده است  یکی از  اشکالات موجود در Outlook است (CVE-2018-0852) که می تواند به مهاجم اجازه دهد تا از راه دور کامپیوتر شما را به اجرای کد مخرب ترغیب کند.
حمله می تواند  با باز کردن یک  فایل پیوست شده  مخرب، بازدید از یک صفحه وب آلوده یا با مشاهده یک پیام مخرب در پنجره پیش نمایش Outlook انجام شود.

ماه گذشته مایکروسافت هشدار داد که برخی از محصولات امنیتی در برابر نقص CPU Meltdown ناسازگار هستند و در نتیجه تا زمانی که این دسته از محصولات عدم مشکل خود را تایید نکنند وصله های امنیتی مایکروسافت را دریافت نخواهند کرد.
خوشبختانه اکثر محصولات مهم ضد ویروس در حال حاضر سازگار هستند و به عنوان مثال برای مشتریان ESET هیچ جایی نگرانی وجود ندارند، زیرا محصولات امنیتی آنها با وصله های مایکروسافت برای رفع مشکل سازگار است.
پس توصیه میگردد که سیستم های کامپیوتری خود را در اولین فرصت به روز رسانی کنید. پشتیبان گیری از سیستم ها قبل از اعمال وصله ها نیز توصیه پیشنهاد می گردد.

منبع : https://www.welivesecurity.com