پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

*حمله ی DDoS هزینه ای بالغ بر 2.5 میلیون دلار برای کسب و کارها به بار آورد*

تیتر مطالب

تحقیقات جدید نشان داده است که کسب و کارهایی قربانی حملات DDoS شده اند به طور متوسط 2.5 میلیون دلار از درآمد خود را از دست می دهند.
مطالعه ای توسط محققان انجام شده  است که در آن بیش از هزار CISOs، CSOs، CTOs، دایرکتوری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند، که حدودا 43درصد از سازمان هایی که مورد حملات DDoS قرار گرفته اند در هر ساعت حداقل 250000 دلار از دست داده اند.
این آمار نشان دهنده افزایش قابل توجه رقم 100000 دلار در هر ساعت به دست آمده در گزارش قبلی که اکتبر  در زمان اوج حملات DDoS منتشر شده بود، است.
این اعداد وقتی نگران کننده تر می شود که بیش از نیمی از این سازمان ها حداقل در 3 ساعت قادر به شناسایی حمله بوده اند با این وجود که بیش از 99درصد آنها مدعی داشتن فرم های مختلف حفاظتی بودند.
در نتیجه، بسیاری از سازمانها در حال بالا بردن تلاش خود برای سیستم های دفاعی خود در برابر چنین حملاتی هستند، 90 درصد سازمان های مورد بررسی در این گزارش، بیش یک سال است که در این مورد سرمایه گذاری می کنند و 36 درصد از آنها بر این باورند که بیش از این باید سرمایه گذاری و هزینه کنند.
درواقع جایی برای رضایت کامل نیست و هیچ صنعت و سازمانی به طور کامل ایمن از خطر، بنظر نمی رسد، 849 سازمان از 1010 سازمان مورد بررسی قرار گرفته دچار حملات DDoS مختلف شده اند که 15درصد از زمان مشابه سال 2016 افزایش داشته است.
به طور عادلانه چشم اندازی که این گزارش طراحی کرده برای کسب و کارهای دیجیتال با وجود باج افزارها جدید و نوظهور که تهدیدی عمده برای امنیت داده ها به کار می روند، سخت بنظر می رسد.
حوادث ناشی از باج افزارها در هماهنگی با حملات DDoS از سال 2016، 53درصد افزایش داشته است.

بارت لایون سرپرست این گروه تحقیقاتی می گوید : لازم است سازمانها و شرکت ها از آمادگی خود برای رو در رو شدن با چنین خطراتی اطمینان داشته باشند. سوالی که اکنون سازمانها باید از خود بپرسند این است که چطور برای مدیریت این حوادث بسیار مخرب آمادگی کسب نمایند؟ آیا برای روز بدی که مشتریان با آنها تماس بگیرند و بپرسند چرا وب سایت غیرفعال شده است، آماده اند ؟

 

منبع : www.welivesecurity.com