پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

مایکروسافت رکورد حمله DDoS را شکست.

تیتر مطالب

این حمله با سرعت 2.4 ترابیت بر ثانیه، یکی از مشتریان Azure مستقر در اروپا را مورد هدف قرار داد.
مایکروسافت اعلام کرد که حمله Distributed Denial-of-Service (DDoS) با سرعت 2.4 ترابایت در ثانیه را (Tbps) خنثی کرد. این حمله، که مشتری Azure را در اروپا هدف قرار داد، از رکورد قبلی پیشی گرفت.
مایکروسافت اعلام داشت، آخرین حمله از حدود 70،000 منبع و از چندین کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه از جمله مالزی، ویتنام، تایوان ژاپن و چین و همچنین ایالات متحده ناشی شده است.
بازتاب حملات UDP بیش از 10 دقیقه بود، حملات بسیار کوتاه مدت که سرعت هر کدام به اندازه ترابایت در ثانیه بالا می روند. در اصل سه قله اصلی در نظر گرفته شده است:” اول با سرعت  2.4 Tbps ، دوم با سرعت 0.55 Tbps ، و سومی با سرعت 1.7 Tbps ، ”

“سرعت تحول دیجیتالی در طول همه گیری COVID-19 ، همراه با پذیرش خدمات ابری ، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، افراد به دنبال راه هایی هستند که برنامه ها را آفلاین کنند. ”
حملات DDoS با ایجاد ترافیک ساختگی وب که در یک بات نت جمع شده اند، هدف را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف حمله این است که سرورهای قربانی را آفلاین کرده و دسترسی را مختل می کند. اگر مهاجم از حمله reflection amplification استفاده کند،  می تواند حجم ترافیک مخرب را در حالی که منابع را پنهان می کنند، تقویت کند.

همیشه، حملات DDoS یکی از حملات بسیار بسیار مخرب محسوب می شود و مهاجمان برای مطالبه باج عظیم شرکت های هدف را مورد حمله قرار می دهند.
حتی در صورت پرداخت میلیون ها دلار توسط قربانیان جهت بازگرداندن اطلاعات جهت جبران خسارات ناشی از حملات DDOS باز هیچ تضمینی وجود ندارد که مهاجمان حمله خود را متوقف کنند.

 

با ما تماس بگیرید:
021-88873951
031-36691964
www.panaco.ir
آرامش در پناه امنیت

 

منبع:

https://www.welivesecurity.com/