پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

distributed denial of service : DDoS

تیتر مطالب

حملات DDoS پیوسته و بی امان موجب “آسیب واقعی” به سازمان ها در سراسر جهان می گردند و تعداد شرکت های آسیب دیده به شدت رو به افزایش هستند.
بر اساس گزارش Neustar در سال 2016 در زمینه حملات DDoS درسراسر جهان، 73٪ از کسب وکارها و شبکه های بزرگ درگیر و گرفتار حملات DDoS (distributed denial of service) شده اند.
همچنین این گزارش نشان می دهد که 85٪ از این سازمان ها درگیر حملات DDoS متعدد بوده اند.
این مطالعه، که از مطالعه و تحقیق از بیش از 1000 مدیر ارشد و مدیران اجرایی شبکه های بسیار بزرگ در سراسر جهان است، تاثیر مالی حملات DDoS را نیز ارزیابی کرده است.
به عنوان مثال، 49 درصد از پاسخ دهندگان به از دست دادن 100.000 $ در هر ساعت “در طول دوره اوج به دلیل یک حمله DDoS” تاکید داشته اند.
با توجه به یافته ها، “پاسخ دهندگان گزارش برخوردهای مکرر و افزایش شدید نرم افزارهای مخرب، و در حال حاضر باج افزارها، در رابطه با حملات DDoS را مطرح کرده اند”.
علاوه بر این، نویسندگان این گزارش تاکید داشته اند که سازمان ها باید بیش از هر چیز از “پوشش و پوسته” فعالیتهای مخرب که برای برای منحرف کردن توجه و پوشش دهی حملات DDoS و رسیدن به اهداف “شیطانی” استفاده می شود آگاه باشند.

از نظر یکی از مدیران ارشد ” ,Neustarسازمانها باید به عنوان اولین مرحله از یک حمله چند مرحله علیه زیرساخت یک سازمان نگران رشد فزاینده، شیوه های پیچیده و بی امان حملات DDoS  باشند.
در اخبار مرتبط، که به تازگی  منتشر شده فاش شد که متخصص امنیت برایان کربس با “یکی از بزرگترین حملات وب که تا کنون دیده شده است”مورد حمله قرار گرفته و آسیب دیده است.
حمله DDoS عظیمی که در اوج خود، در حدود 620  گیگابیت داده در هر ثانیه به وب سایت شخصی هدایت می شد و این به این معنا بود که او در نهایت مجبور به قطع شبکه اینترنت خود شد.

او در زمان بازسازی در سایت خود نوشت: به نظر می رسد که این حمله با کمک یک بات نت که از تعداد زیادی اشیاء دارای اینترنت برای حملات خود سوء استفاده می کند، رخ می دهد.

نکته مهم : در استفاده ازانواع باتها نهایت دقت را به عمل آورید غالبا یکی از راههای نفوذ به دستگاههای هوشمند و شبکه ها باتهایی با ظاهر و عملکرد کاملا موجه هستند.