پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET برای سیزدهمین بار در سال 2015 در رتبه بندی Big 5 رتبه ی برتر را به خود اختصاص داد

تیتر مطالب

شرکت Deloitte رشد 223% ESET را در اروپای مرکزی تایید کرد.

ESET پیشگام جهانی در عرصه ی حفاظت پیشگیرانه با بیش از دو دهه تجربه ، بار دیگر در رتبه بندی سالانه ی Big 5 Deloitte شرکت داده شد. ESET از  رشد 223%  در اروپای مرکزی برخوردار شده  و به عنوان بخشی از Big 5، تنها شرکت در این زمینه در منطقه است که  قبل از سال 2000 تاسیس شده است. گارتنر نیز این موضوع را تایید کرده است.ESET برای سیزدهمین بار بالاترین رتبه ی Deloitte را در اروپای مرکزی به خود اختصاص داده است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت ESET با ذکر این نکته که این شرکت بیست و پنجمین سال تاسیس خود را در سال 2012 جشن گرفت عنوان کرد: ESET از رشد سریع 25 ساله ی خود بسیار مفتخر بوده  و همه ی اینها را مدیون لطف کارمندان، شرکای تجاری و از همه مهم تر خریداران می باشد. در عوض این قول را میدهد که در سال آینده نیز همه ی تلاش خود را برای به دست آوردن مجدد این رکورد انجام دهد.

جایزه ی Deloitte’s Big 5 به دنبال شرکت های فن آوری (technology) می باشد که برای رقابت با شرکت های کوچکتر در مقیاس رشد، بسیار بزرگ باشند. شرایط لازم برای شرکت در این رتبه بندی، دارا بودن حداقل چهار سال تجربه ی تجارت و درآمد بالغ بر 25 میلیون یورو می باشد. همچنین می بایست مقر آن نیز در اورپای مرکزی باشد.

به گفته یMiroslav Mikus،  مدیر بازایابی و فروش ESET در اروپا، خاورمیانه و آفریقا ؛ اروپای شرقی و مرکزی به طور بالقوه برای ESET قوی بوده است. اگرچه ESET یک شرکت اسلواکیایی است اما در عین حال بزرگترین شرکت امنیتی در اتحادیه ی اروپا می باشد.

منبع : press center