پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET جایگاه نخست در حفاظت ضد هرزنامه را به خود اختصاص داده است

تیتر مطالب

ESET جایگاه نخست در حفاظت ضد هرزنامه را در دو موسسه تست مستقل Virus Bulletin  و AV-Comparatives  به خود اختصاص داده است.

 

با توجه به نسل جدید بدافزارها ( باج افزارها) و نقش بسیار زیاد ایمیل های آلوده در انتقال این دسته از تهدیدات، راه حل های امنیتی ESET بالاترین امتیاز را در تست های Spam-Filtering هم برای نسخه های خانگی و هم برای نسخه های شبکه ای به خود اختصاص داده است.

دو موسسه ی پیشرو در انجام تست های مستقل،Virus Bulletin و AV-Comparatives، اخیرا تست های حفاظت Anti-Spam  خود را منتشر ساخته اند. محصولات ESET در هر دوی این تست ها بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده اند. ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server در آخرین تست  VBSpam و محصول ESET Smart Security در تست AV-Comparatives Anti-Spam مورد آزمایش قرار گرفتند.

Palo Luka مدیر ارشد فناوری ESET اینگونه اظهار داشت :” Spam protection بخش مرکزی رویکرد چندگانه ی  ESET می باشد و تلاش ما در جهت سرمایه گذاری در این راستا برای حفاظت از کاربران خود بوده است. ما همچنین در تلاش برای به حداقل رساندن false positives می باشیم ، که این کار در ترکیب با فیلتر ضد هرزنامه ی قوی بسیار دشوار می باشد.بنابراین ما از نتایج این تست ها که موفقیت ما را در این راستا تائید می کند بسیار خوشحال هستیم.”

Virus Bulletin ، هجده  محصول شبکه ای  را مورد آزمون قرار داد. ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server امتیاز 99/999% را در برابر 177 هزار ایمیل آلوده به خود اختصاص داد و برای سومین سال متمادی جایزه ی VBSpam+  را از آن خود ساخت.

AV-Comparatives  ، دوازده راه حل امنیتی را به پیشنهاد German computer magazine PC Magazin با استفاده از قابلیت های ضد هرزنامه ی Microsoft Outlook  مورد آزمون قرار داد.  در بین 130 هزار هرزنامه ESET Smart Security بالاترین امتیاز را ( 99/96%) به خود اختصاص داد و جایگاه نخست را در آزمون Anti-Spam به دست آورد. به گزارش AV-Comparatives ، مشخص گردید که ادغام ESET Smart Security با Outlook بسیار ساده اما موثر بوده است. این برنامه 99/96% از پیام های ناخواسته را بلاک کرده است که این رقم بیشترین امتیاز را در بین محصولات دیگر داشته است.

منبع : ESET