پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET در حفاظت از کامپیوترهای Mac بهترین است

تیتر مطالب

در آخرین تست راه حل های امنیتی Mac OS X، که توسط AV-TEST برگزار گردید، ESET Endpoint Security for OS X در هر یک از پارامترهای این تست بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد.

در On-Demand scan for OS X malware، ESET Endpoint Security تنها محصولی است که تمامی فایل های مخرب برای OS X و Windows را شناسایی نمود. این محصول در شناسایی بدافزارهای رایج Windows، تنها محصولی است که امتیاز 100% را از آن خود ساخت. ESET همچنین تمامی clean app های تست را شناسایی کرده و در طول تست داینامیک تشخیص بدافزار هیچگونه False Positive ایجاد نکرد.

 

Andreas Marx، مدیر عامل شرکت AV-Test گفت: “این محصول در تست اخیر و در مورد شناسایی حدودا 11000تهدید بدافزاری  OS Xو Windows ، بدون ایجاد هیچگونه بار اضافی بر روی سیستم، عالی عمل کرد.”

به گفته ی Martin Kralik، مدیر تولید ESET، “تمامی تلاش این شرکت حفاظت از تمامی  مشتریان خود صرف نظر از نوع سیستم عامل مورد استفاده آنان می باشد. ما بار دیگر بسیار خوشحال شدیم از اینکه تلاش های ما بی ثمر نبود. تکنولوژی های تشخیصی محصولات نسخه های شبکه ای ESET Endpoint Security و همچنین نسخه ی خانگی ESET Cyber Security Pro هر دو عینا یکسان می باشد و این حاصل تحقیقات و پیشرفت ESET می باشد.”

نسل جدید محصولات امنیتی ESET، که اوایل سال 2015 معرفی شد، برای کاربران خود تکنولوژی cloud-augmented،حفاظت چند لایه ی فعال که غیر مخرب (non-disruptive)، چند پلت فرمی، آسان، سریع و موثر در استفاده، نیز می باشد، فراهم آورده است. ESET endpoint security همراه با کیفیت بالا در پشتیبانی و توجه به  زبان های متفاوت مشتریان در کشورهای مختلف، در سطح جهان شناخته شده است.

منبع: ESET