پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET نسخه جدیدی از ابزار رمزگشایی خود را برای قربانیان باج افزارهای خانواده Crysis منتشر کرد.

تیتر مطالب

در چند روز اخیر، ESET نسخه به روز شده ی جدیدی از ابزار رمزگشایی خود برای قربانیان باج افزار منتشر کرده است. همه افرادی که داده ها و یا سیستم هایشان توسط باج افزارهای خانواده Crysis آسیب دیده است ( که ESET با عنوان Win32/Filecoder.Crysis آنها را شناسایی نموده است)، در حال حاضر با این آپدیت و اضافه شدن پسوند  .dharma به این ابزار، می توانند فایل های خود را به صورت رایگان دوباره پس بگیرند.
با نسخه فعلی، ابزار رمزگشایی ESET، قادر است به قربانیان 6 نوع منحصر به فرد از خانواده باج افزار Crysis کمک کند. هر یک از آنها با یک پسوند مشخص شامل : .xtbl, .crysis, .crypt, .lock, .crypted  و  .dharma قابل شناسایی هستند.
خانواده نرم افزار مخرب Crysis در نیمه اول سال 2016 بعد از رقیب اصلی خودشان TeslaCrypt, ceased operations به شهرت رسیدند. پس از آن ابزار رمزگشایی رایگان ESET برای این دو گروه از نرم افزارهای مخرب توسط بیش از 50000 کاربر در سرتاسر دنیا دانلود شده است.

اگر شما نیز یکی از قربانیان باج افزارهای Crysis هستید، می توانید از طریق لینک زیر ابزار رمزگشایی آن را دریافت کرده و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

https://www.eset.com/int/download-utilities/