پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET و Google برای مقابله با تروجان های خطرناک با یکدیگر همکاری می کنند.

تیتر مطالب

شرکت ESET یکی از شرکت های پیشرو در زمینه امنیت سایبری، اخیرا Chrome Cleanup را راه اندازی نمود که به عنوان یک اسکنر و پاکسازی کننده برای Google Chrome طراحی شده است، تا به کاربران برای جستجو و مرور صفحات وب به صورت امن و بدون وقفه کمک کند. Chrome Cleanup برای تمامی کاربران Google Chrome  در محیط های ویندوزی در دسترس خواهد بود.
همانطور که حملات سایبری روز به روز پیچیده تر و شناسایی آنها دشوارتر شده است، وبگردی نیز ممکن است کاربران را به وبسایت های خطرناک هدایت کرده که قادرند نرم افزارهای مخرب را بر روی سیستم کاربر نصب نمایند.
Chrome Cleanup هنگام شناسایی نرم افزارهای ناخواسته و تهدیدات بالقوه به کاربر هشدار می دهد و گزینه هایی را برای حذف نرم افزار در اختیار کاربر قرار می دهد.
Chrome Cleanup بدون اینکه در دید کاربر باشد و یا در کار او خللی وارد کند، در پس زمینه اجرا می شود و نرم افزار را شناسایی نموده و بعد از اتمام موفقیت آمیز پاکسازی، کاربر را مطلع می کند.
مدیر ارشد فناوری ESET، Juraj Malcho می گوید : استفاده از اینترنت همیشه باید یک تجربه امن و راحت برای همگان باشد. در طی سه دهه اخیر ESET، تعدادی از راه حل های امنیتی را توسعه داده که به کاربر اجازه می دهند از تکنولوژی امن لذت برده و انواع تهدیدات سایبری مختلف را کاهش دهد. Chrome Cleanup نرم افزارهای ناخواسته ای که ممکن است منجر به تهدید و تجربه منفی برای کاربران هنگام استفاده از اینترنت، شوند را شناسایی می نماید.
با دریافت آخرین نسخه Google Chrome می توانید از مزایای  Chrome Cleanup استفاده نمایید.

 

منابع :

ESET

Google