پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET Endpoint Security موفق به کسب عنوان کامل (5ستاره) از SC magazine شد.

تیتر مطالب

همانطور که تهدیدات سایبری مرتبا تکامل یافته تر می شوند، راه حل های امنیتی هم باید کامل و کامل تر از قبل شوند. امروزه شرکت و سازمانها به راه حل هایی نیاز دارند که بتوانند در برابر حملات هکرها قرار بگیرند و مانع از قربانی شدن شوند.
با اینکه بسیاری از شرکت های امنیت فن آوری اطلاعات ادعا می کنند که می توانند با تهدیدات در حال تغییر روبرو شوند، تعداد کمی از آنها  همواره در حال استفاده از تکنولوژی های چندلایه و فناوری های پیشگیرانه در برابر تهدیدات هستند.
در ESET، اتوماسیون و دانش انسانی براساس بیش از 25 سال تجربه در زمینه تحقیق در مورد تهدیدات، ترکیب شده تا به طور مداوم از حوادث ناشی از بدافزارها در سیستم عامل های مختلف جلوگیری نماید. تکنولوژی چندلایه و فعال ESET، به کسب و کارها با هر اندازه ای آرامش و اطمینان می دهد که حملات بدافزاری قریب الوقوع را شناسایی و از آنها جلوگیری می کند.
رتبه 5 ستاره
متخصصان، ESET را به عنوان یک ارائه دهنده راهکارهای امنیتی رده بالا، شناخته اند. ESET Endpoint Security اخیرا امتیاز 5 ستاره در همه دسته بندی ها در بررسی ای که توسط SC magazine انجام گرفته را به دست آورد.
این مجله با ارزیابی همه چیز از جمله ویژگی های محصول، عملکرد، مستندات، ارزش خرید و سهولت در استفاده از ESET Endpoint Security را با شناسایی دقیق، سرعت و ابزارهای مدیریتی جامع، تحسین نمود.

sc
موفقیت در تمامی موارد آزمون
برای هر کسب و کاری، به خصوص SMBها، امنیت باید کمترین میزان اختلال عملکرد در سیستم ها را ایجاد کند و از طرفی به سادگی قابل استفاده و گسترش باشد. ناظران در مورد ESET Endpoint Security گفته اند: “منوهای مدیریتی این محصول جامع ترین منویی بوده که دیده ایم. هیچ جنبه ای از مدیریت چه کاربر، چه سیستم چه Policy ها نبوده که در این منوها  نتوان پیدا کرد. می توانید هر چیزی از تنظیمات و پیکربندی تا مدیریت کاربران را تنها از طریق یک مجموعه منو انجام دهید.”
علاوه بر این ناظران این مجله هر مورد امنیتی را برای ESET Endpoint Security انجام دادند که به این راهکار اجازه بدهند انعطاف پذیری و پیچیدگی خود را به نمایش بگذارد. برای مثال ESET ، تلاش برای کپی کردن فایل آلوده باج افزار Locky را شناسایی کرد و آن را قبل از اینکه فرآیند Paste تکمیل شود، متوقف نمود.
به همین ترتیب این مجله درمورد ” راهکار ESET Endpoint Security با عنوان نسل بعدی، مبنی بر یادگیری ماشین تقویت شده با هوش انسانی برای پوشش حوادث و شناسایی مثبت در ایستگاههای کاری که فراتر از سیستم هستند، اظهار نظر کرد.
مایکل جانکچ مدیر محصول Business security می گوید : ” متخصصان امتیاز پنج را برای کیفیت محصول به ESET داده اند، به کسب و کارهایی که نیاز دارند یک قدم جلوتر از مجرمان سایبری باشند این محصول پیشنهاد می شود. این محصول در ارائه راهکارهای یکپارچه و کامل جامع ترین  مجموعه در پیش بینی، پیشگیری،شناسایی و ظرفیت پاسخ دهی است و از چشم انداز امنیتی ایستگاههای کاری در حال حاضر و آنچه که در آینده خواهد بود حمایت می کند.”

منابع :

https://www.eset.com/

https://www.scmagazine.com/