پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

ESET Smart Security 9 & ESET NOD32 Antivirus 9

تیتر مطالب

ESET ، بنیان گذار جهانی در حفاظت پیشگیرانه برای بیش از دو دهه فعالیت، از انتشار محصولات امنیتی جدید برای کاربران خانگی خبر داد :

ESET Smart Security® 9  و ESET NOD32® Antivirus 9.

رابط کاربر هر دوی این محصولات دوباره به طور کامل مهندسی شده است و ESET Smart Security 9 مجهز به ویژگی حفاظت از معاملات بانکی کاربران و پرداخت آنلاین می باشد.

ESET محصولات امنیتی خود را به منظور ارتقا قابلیت استفاده و عملکرد به کمک طراحی مجدد رابط کاربر، طراحی کرده است. هر دوی این محصولات با سیستم عامل جدید microsoft،  ویندوز 10 کاملا سازگار می باشند. ESET Smart Security® 9 با توجه به تکنولوژی تشخیص  ESET NOD32® طراحی گردیده است.

افزون بر دیگر تکنولوژی هایی که از کاربران در فضای مجازی و در برابر تهدیدات حفاظت می کند، ESET Smart Security 9 مجهز به حفاظت اطلاعات بانکی و پرداخت های اینترنتی می باشد. این ویژگی با امن سازی مرور گر کاربران ، این اطمینان را برای کاربر به وجود می آورد که تمامی نقل و انتقالات حساب بانکی و معاملات بر خط آنان کاملا حفاظت شده بوده و در مورد وب سایت های بانکداری الکترونیکی نیز به صورت خودکار عمل خواهد کرد.

طراحی چنین محصولی با توجه به رشد روزافزون معاملات آنلاین در سراسر جهان و سوء استفاده ی مجرمان سایبری مورد توجه تیم ESET قرار گرفت.

به گفته ی palo luka ، مدیر ارشد فناوری اطلاعات ESET،  محصولات ESET با رویکرد چندلایه طراحی شده است تا از کاربران در برابر انواع مختلف تهدیدات در سطوح مختلف حفاظت کند.با توجه به نرخ ثابت بدافزارهایی که اطلاعات و عملیات مالی و بانکی را هدف حملات قرار داده اند ، و با توجه به تکنولوژی هایی که می تواند این حملات را متوقف سازد، ما محصولی را طراحی کردیم که تجربه ی مبادلات آنلاین کاربران را در محیطی امن و با امنیت خاطر فراهم می سازد.

امنیت چند لایه ی   ESET Smart Security 9    همچنین ، دربردارنده ی فناوری هایی همچون   Botnet Protection, Exploit  Blocker و Vulnerability Shield  می باشد.

Botnet Protection از کامپیوتر کاربران در برابر به دست گرفتن کنترل از راه دور توسط مجرمان سایبری و استفاده به عنوان بخشی از شبکه ی کامپیوترهای آلوده برای اهداف مخرب محافظت می کند.

Exploit Blocker به منظور تقویت برنامه های کاربردی سیستم کاربرانی که معمولا مورد سوء استفاده قرار می گیرند مثل مرورگرهای وب، PDF reader  ها ، Email client و MS office components طراحی شده است.

در حالیکه Vulnerability Shield تشخیص آسیب پذیری های شناخته شده در سطح شبکه را ارتقا می بخشد.

Softpedia ، به محصولات ESET پنج ستاره داده و گزارش خود را به شرح زیر ارائه کرده است:

ESET به موجب به دست دادن نتایج خوب در تشخیص ویروس ها ، سرعت اسکن و استفاده ی منابع (resources usage)   برای همگان شناخته شده است. امنیت هوشمند همانطور که از نامش پیداست، لایه های مختلف حفاظتی را در برابر تهدیدات الکترونیکی در حال مرور وب برای کاربران فراهم ساخته است.

ادوارد کِسِلی، مدیر ارشد محصولاتESET گفت: ما بازخورد بسیار خوبی از Beta testers ، جامعه و آزمایشگاه های تست محصولات در مورد عملکرد و ویژگی های محصولات جدیدمان دریافت کرده ایم. ما از دریافت چنین بازخوردهای مثبت هیجان زده شدیم چرا که بیانگر نتایج بسیار مثبت محصولات ما در تست های داخلی می باشد. ما معتقدیم که با ارائه ی ESET Smart Security 9 و ESET NOD32 Antivirus 9 قادر خواهیم بود امنیت را در سطوح بالا برای کاربران بدون کند کردن سیستم ها فراهم ساخته و لذت استفاده از اینترنت بدون نگرانی در مورد تهدیدات را برای ایشان فراهم آوریم.

منبع: press center