پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

به دنبال امنیت بیشتر هستید؟

حفاظت تخصصی از اطلاعات حساس سازمان

اطلاعات و داده ها یکی از ارکان اصلی هر سازمانی محسوب می شوند که در صورت آسیب، دسترسی غیر مجاز و یا از بین رفتن می تواند خسارتهای مالی و اعتباری جبران ناپذیری در پی داشته باشند. برای جبران چنین خسارتهایی ممکن است علاوه بر هزینه های گزاف، زمان و نیروی زیادی صرف شود. 

بهتر است قبل از هر حادثه ای به فکر پیشگیری از آن بود. با صرف هزینه ای معقول و استفاده از راهکارهای امنیتی از آسیب های جدی و هزینه های هنگفت پیشگیری کنید.

پیشگیری از نشت داده ها

پیشگیری از حوادث، پاسخگویی به موقع و تحلیل آنها

همیشه تهدیدات در قالب بدافزار نبوده و ضدویروس به تنهایی نمی تواند به موقع تهدیدات بالقوه و غیربدافزاری را شناسایی کند. رفتارهای غیرعادی، دسترسی های غیر مجاز، نفوذ، نقض داده ها و … از جمله تهدیداتی هستند که چنانچه به موقع آنها را تشخیص ندهیم، می تواند خطراتی را برای سازمان ایجاد کند. در عین حال تخصیص نیروی کافی برای این کار بار مالی و فنی داشته و به اندازه کافی موثر نخواهد بود.

پس چاره چیست؟

استفاده از راهکارهای تخصصی شناسایی و پاسخ به حادثه از الزامات امنیت شبکه محسوب میشود. با چنین راهکارهایی به صورت خودکار بسیاری از حوادث کنترل شده و شما می توانید گزارش کاملی از اتفاقات ملاحظه کرده و برای واکنش به موقع تصمیم گیری کنید.

امنیت ایمیل

ایمیل ها از مهمترین راههای ورود و نفوذ برای هکرها و حملات محسوب می شوند. شروع بسیاری از حملات با ارسال ایمیل هایی حاوی لینک یا فایل ضمیمه آلوده و مخرب می باشد. غالب این ایمیل ها معمولا تفاوت زیادی با ایمیل های معمول نداشته حتی در بسیاری موارد آدرس ایمیل مخرب نزدیک به یک آدرس ایمیل معتبر بوده و گیرنده ممکن است متوجه تفاوتهای آن نشود، از طرفی تشخیص اینکه لینک یا فایلی مخرب است معمولا تا زمان اجرا توسط گیرنده ممکن نیست، پس چنانچه سرور میل سازمان در اختیار خودتان هست، حتما لازم است یک راهکار تخصصی امنیت ایمیل نیز داشته باشید.

احراز هویت چند عاملی

امروزه در پلتفرم های مختلف که نیاز به ورود اطلاعات حساب کاربری دارند، امکان فعالسازی احراز هویت دو یا چند عاملی برای حفاظت بیشتر امکان پذیر است. چرا که تنها استفاده از پسوردهای پیچیده برای حفاظت از حسابهای کاربری و سیستم های سازمان کفایت نمی کند و حدس آنها توسط یک هکر کار دشواری نیست پس شما به راهکاری نیاز دارید که بتوانید احراز هویت را در سطح حسابهای کاربری سازمان و سیستم ها نیز پیاده سازی نمایید.

مدیریت دسترسی از راه دور

با گسترش فناوری اطلاعات، هر سازمان کوچک و بزرگی دارای یک شبکه کامپیوتری است. در این شبکه ها معمولا سرویس دهنده های مختلف همچون پایگاه داده، HTTP، FTP، برنامه های کاربردی تحت شبکه و … بر روی یک LAN در مرکز شبکه قرار میگیرند. در حال حاضر بسیاری از سازمانهای کشور، جهت مدیریت و نگهداری این سرویس دهنده ها از پروتکلهای دسترسی از راه دور نظیر RDP، SSH، HTTP(S)، Telnet و VNC برای دسترسی و اعمال تنظیمات به تجهیزات شبکه سازمان (واقع در مرکز داده) مانند سرورها، سوییچ ها و روترها استفاده می نمایند. متاسفانه از آنجا که این پروتکل ها فاقد فرآیندهای رویدادنگاری با جزییات مناسب هستند، می توانند امنیت اطلاعات سازمانی را به صورت جدی به مخاطره بیندازند. این درحالیست که دسترسی های از راه دور عموما بالاترین نوع دسترسی به شبکه سازمان محسوب می شود و از این رو نیاز است تا رویدادنگاری کاملا جزیی و نیز غیرقابل انکاری از ارتباطات انجام گرفته صورت پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.