پشتیبانی 24/7 :

031-36691964 | 021-88203003

جستجو

Computer Bild : محصول ESET Internet Security تنها مدافع در برابر باج افزارها است و آنها را حذف می کند.

تیتر مطالب

شرکت ESET، پیشرو در زمینه IT  در اتحادیه اروپا، دوباره رکورددار نتایج قوی در آزمون تست امنیت اینترنت برگزار شده توسط مجله فناوری اطلاعات، Computer Bild آلمان شد. ESET Internet Security 2017 رتبه اول از بین 8 محصول تست شده را به دست آورد. این مجله در بررسی خود به طور ویژه حفاظت در برابر باج افزارها را به پیشنهاد ESET، برجسته تر کرده و گفته این محصول از بین تمامی محصولات مورد تست قرار گرفته ” برای استفاده ساده ترین است” .
همچنین در این گزارش آمده است” ساده و خوب …. برنده شگفت انگیز از سال گذشته تا امسال ثابت کرده است که موفقیت تصادفی نیست. در این تست فقط ESET  توانسته که  نه تنها خطرات باج افزار  را از کار می اندازد بلکه در حذف آنها از روی کامپیوتر آلوده موفق عمل کرده است. ” همچنین ESET تنها محصولی بود که در طول تست هیچ گزارش غلطی نداشته است.
آقای Stefan Thiel مدیر ESET در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس می گوید: مشخصا نمرات بالای ESET در تست مجله معتبر Computer Bild نمی تواند تصادفی باشد.
سال گذشته ESET Smart Security 9 جایزه کامیپوتر طلایی را برای بهترین محصول در دسته امنیت برای کاربران خانگی را دریافت کرد و بالاترین انتخاب خوانندگان مجله Computer Bild بود  و مدت کوتاهی بعد از آن ESET برنده آزمون دقیق Computer Bild شد.
در تست بنیاد Warentest، سازمان پیشرو مصرف کنندگان آلمان، هم ESET Internet Security 2017 نمرات برجسته ای، یکی از سه رتبه بالا در بین 18 محصول تست شده را به دست آورده است، این تست به طور خاص ویژگی هایی مثل مشتری مداری ESET را برجسته تر کرده است.
در خبر دیگری ESET Remote Administrator امتیاز بسیار خوبی در آخرین تست PC Magazine  در آلمان را ثبت نموده و در تست مقایسه قیمت/کارآیی نیز برنده شده است.

 

منبع : ESET